maandag 10 maart 2008

Quest 205 - 07-2007 - heden


Na veel 5en en 6en heb ik uiteindelijk besloten om de Mango toch in te ruilen voor een Quest.

Uiteindelijk hebben het feit dat de Mango niet meer bij Velomobiel gemaakt wordt en een uitgebreide testrit de doorslag gegeven.

Bovendien is mijn woon-werk traject perfect geschikt voor de Quest. Van de 42km die ik iedere dag moet rijden lopen er minstens 20 langs een jaagpad en de overige stukken zijn ook bijna kaarsrecht. En die woon-werk kilometers maken toch bijna 80% uit van alle kilometers die ik afmaal op een jaar.

Naast de standaard uitrusting heb ik gekozen voor volgende opties:


  • Pinkers dmv luxeon leds

  • Claxon

  • Linker en rechter buitenspiegel

  • Versatile dakje

  • Inoled 20+ voorverlichting die van binnenuit in de hoogte verstelbaar is.

Geen opmerkingen: